Klima Sustav

Dolaze vrući dani, sunce nas sve jače grije i gotovo više ne možemo bez klima uređaja kako u kući tako i u našem limenom ljubimcu…
Sa vremenom preporučamo da se jednom godišnje prekontrolira sustav klime po potrebi i servisira. U našoj kući možete obaviti kontrolu klima uređaja u vašem limenom ljubimcu kao i nadopunu, kompletno punjenje i popravak.

Clima_Control

Svaki je sustav potrebno održavati i time mu znatno produžiti vijek, i tako naravno uštediti na nepotrebnom i skupom popravku. U našoj ponudi po najpovoljnijoj cijeni
nudimo kompletan servis Vašeg klima sustava (pražnjenje, čišćenje, vakumiranje, injektiranje ulja i UV-boje, te punjenje plinom) i to najsuvremenijim uređajem.
Zašto za sistem klime Vašeg vozila koristimo najkvalitetnije tekućine?

Rashladna tekućina (plin) u hlađenju motora mora imati određene karakteristike koje omogućuju praktičnu uporabu, tj.

  • nisku temperaturu ključanja
  • nije korozivna
  • nije zapaljiva
  • niska toksičnost

U krugu se nalazi ulje pomiješano sa rashladnim medijem koje je zaduženo za:

  • sprječavanje zaleđivanja nekih komponenti uređaja
  • podmazivanje sustava i dijelova kompresora

Zato sa rashladnim medijem R134a (tetrafloretan) koristimo vrstu ulja P.A.G.U sistem se miješa specijalna visokokvalitetna UV-boja, koja pod određenim UV-svijetlom pokazuje mjesto propuštanja sistema.

Sistem klime potrebno je servisirati svake 2 godine!


 SERVIS KLIMA UREĐAJA


Malo koji vlasnik automobila zna kako funkcionira klima uređaj na vozilu, međutim, to je manje važno. Puno važnije bi bilo da Vi, kao vlasnik vozila, znate kako i kada se klima uređaj redovito servisira.

Iz našeg iskustva i kontakata sa strankama došli smo do činjenice, kako izuzetno mali broj ljudi zna kada i kako se klima uređaj servisira.
Najčešće se u servis odlazi kada klima uređaj prestane raditi, a tada je sasvim sigurno u pitanju ozbiljan kvar i ulaganja. Treba znati, da se redoviti servis klime radi svake dvije godine, iako klima uređaj radi normalno.

Proizvođač klima uređaja upozorava kako se to radi iz više razloga:

  • Svake se godine količina rashladnog plina gubi za 3 – 8 %
  • Prilikom redovnog servisa, rashladni plin se vadi iz sustava te se u reciklatoru s njega skida vlaga
  • Zamijeni se freonski filter
  • Sustav se vakumira
  • U vakumirani se sustav stavlja reciklirani plin i to točno količina koja je potrebna
  • Prilikom punjenja klime u sustav se dodaje specijalno ulje za podmazivanje kompresora i ekspanzionog ventila
  • Rashladnom plinu korisno je dodati kontrast. On služi kao indikator eventualnog propuštanja sustava, jer se pomoću specijalne opreme (UV lampa i specijalne naočale) može ustanoviti na kojem dijelu sustav propušta. To može biti na cijevovodu, kondenzatoru, kompresoru, isparivaču ili na nekom spoju.
This entry was posted in Nekategorizirano. Bookmark the permalink.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.